WIKI: dokumentacja i pomoc dla aplikacji Inside PZM

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:problem_z_zmiana_danych_osobowych

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Nowa wersja
Poprzednia wersja
faq:problem_z_zmiana_danych_osobowych [20/02/2024 15:21] – utworzono GLfaq:problem_z_zmiana_danych_osobowych [27/03/2025 16:19] (aktualna) GL
Linia 10: Linia 10:
  
  
-!!! UWAGA !!!!+**!!! UWAGA !!!!**
  
 Zmiana/poprawa danych MUSI nastąpić przed złożeniem wniosku o licencje. Nie możemy zmieniać żadnych danych na już wystawionych licencjach. Aktualizacja danych które zostaną wtedy zmienione zostaną pobrane do licencji przy jej aktualizacji na roku następnym. Zmiana/poprawa danych MUSI nastąpić przed złożeniem wniosku o licencje. Nie możemy zmieniać żadnych danych na już wystawionych licencjach. Aktualizacja danych które zostaną wtedy zmienione zostaną pobrane do licencji przy jej aktualizacji na roku następnym.
 +
 +
 +**!!! Utrata adresu mailowego na który jest zarejestrowane konto w Inside !!!!**
 +
 +Tu wniosek o zmianę adresu (z jakiego na jaki)  musi trafić do klubu , który potwierdzi wiarygodność takiego wniosku, następnie taka korespondencja powinna trafić na wsparcie@ lub do Państwa Zarządu Okręgowego.
 +Każdy taki wniosek będzie rozpatrywany indywidulanie. Jednym z warunków jest **nie** założenie konta w systemie INSIDE na nowy maila wskazany we wniosku. Czas rozptrzenia wniosku może potrwać do 14 dni roboczych.
 +Utrata dostępu do poczty mailowej nie ogranicza Państwa dostępu do systemu INSIDE w tym o wniokowanie o licencję.
 +
faq/problem_z_zmiana_danych_osobowych.1708438871.txt.gz · ostatnio zmienione: 20/02/2024 15:21 przez GL