Jeśli przytrafi się sytuacja jak opisana w pytanie procedura jest bardzo prosta.

Jeśli błąd to literówka (przestawienie znaków, zjedzenie litery itp) to wystarczy wysłać zgłoszenie do Nas, a dane zostaną poprawione.

Jeśli aktualizacja danych dotyczy nazwiska (np z powodu zmiany stanu cywilnego) to proszę się udać do klubu, Zarządu Okręgowego (w zależności co jest bliżej) aby ten zweryfikował ten stan i wystawił pismo potwierdzające taką zmianę (pismo musi zawierać pieczęć klubu lub ZO i czytelny podpis potwierdzającego zmianę). Scan pisma proszę załączyć do maila z prośbą o zmianę danych.

Dopuszczamy skrócony akt małżeństwa ale prosimy o zamazanie numerów pesel oraz danych współmałżonka (wymóg RODO).

Sugerowaną metodą jest potwierdzenie zmiany nazwiska przez klub lub ZO.

!!! UWAGA !!!!

Zmiana/poprawa danych MUSI nastąpić przed złożeniem wniosku o licencje. Nie możemy zmieniać żadnych danych na już wystawionych licencjach. Aktualizacja danych które zostaną wtedy zmienione zostaną pobrane do licencji przy jej aktualizacji na roku następnym.