Jeśli masz problem z zalogowaniem się proszę sprawdź tutaj czy problem nie dotyczy tej sytuacji.
Jeśli aktywowałeś konto a nadal nie możesz się zalogować, być może nie poprawnie zapamiętałeś hasła, w tym celu nie wykonuj wielu prób tylko po max 3-4 próbach wykonaj procedurę resetu hasła. Link do procedury jest na ekranie logowania. Spokojnie zmień hasło i zaloguj się do systemu. !! Uwaga - mail do resetu potrafi przyjść z małym opóźnieniem (wynikającym z obsługi systemu twojej poczty) dlatego nie klikaj wiele razy procedury bo zadziała tylko ostatni mail do resetu, a tak nie będziesz wiedział który to jest ostatni mail, bo system pocztowy może dostarczyć maila opóźnione w innej kolejności niż ty o nie poprosiłeś.
Po ustawieniu nowego hasła zaloguj się do systemu.
Jeśli dostaniesz maila z informacją że twoje konto zostało zablokowane odczekaj 120 minut i wtedy dokonaj resetu hasła. Reset hasła po mailu o zablokowaniu co prawda je zmieni ale do czasu zablokowania konta i tak nie możesz się na nie zalogować.
Pamiętaj, że system rozróżnia wielkość liter, zatem „NOWE” hasło i „nowe” hasło to dwa różne hasła.