WIKI: dokumentacja i pomoc dla aplikacji Inside PZM

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:przelew_nie_oplacony

Czasem się tak zdarza że nie udaje się dokończyć płatności od razu (np brak środków na karcie lub koncie, lub jest aktualizacja systemu w Państwa banku)

Można jednak dokończyć taką płatność, w przypadku zawodników/sędziów mamy dwie możliwości:

1) wystarczy zalogować się do systemu, z menu wybrać licencje→moje wnioski, następnie w prawym oknie odszukać licencję ze statusem „W trakcie realizacji płatności” wejść w nią klikając na „>” w kolumnie szczegóły. We wniosku jaki się otworzy pierwsza pozycja to „Status płatności: Oczekiwanie na wpłatę - Dokonaj płatności tutaj” - proszę na nią kliknąć i dokończyć płatność

2) otworzyć maila z systemu płatności (przelewy24) jaki Państwo dostaliście , tam jest link do Waszej płatności i dokończyć go zgodnie z procedurą systemu. Jeśli w poczcie nie możecie znaleźć maila proszę sprawdźcie folder SPAM (dotyczy to szczególnie bezpłatnej poczty takiej jak wp, onet itp) lub wyszukajcie maila po słowach przelewy24. To rozwiązanie pomaga w 100%.

W przypadku klubów lub innych organizacji w tej chwili dostępny jest jedynie ww. opisany wariant nr 2, czyli maila z systemu płatności.

Ta strona używa plików cookie. Będąc tutaj, zgadzasz się na ich przechowywanie na swoim komputerze. Użytkownik potwierdza również, że przeczytał i zrozumiał naszą Politykę prywatności. Jeśli się nie zgadzasz - opuść stronę.Więcej informacji na temat plików cookie
faq/przelew_nie_oplacony.txt · ostatnio zmienione: 25/01/2024 12:49 przez GL