Czasem się tak zdarza że nie udaje się dokończyć płatności od razu (np brak środków na karcie lub koncie, lub jest aktualizacja systemu w Państwa banku)
Można jednak dokończyć taką płatność, w przypadku zawodników/sędziów mamy dwie możliwości:
1) wystarczy zalogować się do systemu, z menu wybrać licencje→moje wnioski, następnie w prawym oknie odszukać licencję ze statusem „W trakcie realizacji płatności” wejść w nią klikając na „>” w kolumnie szczegóły. We wniosku jaki się otworzy pierwsza pozycja to „Status płatności: Oczekiwanie na wpłatę - Dokonaj płatności tutaj” - proszę na nią kliknąć i dokończyć płatność
2) otworzyć maila z systemu płatności (przelewy24) jaki Państwo dostaliście , tam jest link do Waszej płatności i dokończyć go zgodnie z procedurą systemu. Jeśli w poczcie nie możecie znaleźć maila proszę sprawdźcie folder SPAM (dotyczy to szczególnie bezpłatnej poczty takiej jak wp, onet itp) lub wyszukajcie maila po słowach przelewy24. To rozwiązanie pomaga w 100%.
W przypadku klubów lub innych organizacji w tej chwili dostępny jest jedynie ww. opisany wariant nr 2, czyli maila z systemu płatności.